نصب و تعمیر کرکره برقی

نصب کرکره برقی پارکینگ نمایشگاه

نصب کرکره برقی ، در شهر گلپایگان در استان اصفحان، پارگینگ نمایشگاه تکرو – شماره تماس ما برای نصب و تعمیر 09128455369

چندی قبل در خیابان ها و کوچه ها مغازه و فروشگاه هایی را مشاهده می کردیم که دارای کرکره های دستی بودند. این کرکره های از جنس آهن ساخته و تهیه می شدند که بسیار سنگین بود و همچنین طی مرور زمان ظاهر و زیبایی خود را در مقابل عواملی همچون طوفان و وزش باد و آفتاب خوردگی از دست می داد و صورت زنگ زده در می آمد. در این جور موقع ها صاحبان کرکره می بایست آن را دوباره رنگ آمیزی می کردند و هزینه و وقت خود را صرف این کار می کردند. چندی بعد حفاظ آکاردئونی  جایگزین این گونه کرکره ها شد اما به دلیل به صرفه نبودن رنگ آمیزی آن از میدان به در شد وجای خود را به کرکره برقی داد.

کرکره برقی، یکی از انواع درب اتوماتیک می باشد که بسیار رایج و مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر استفاده آسان کرکربرقی یکی از مزیت های آن امکان چاپ بر روی آن است که این امکان رابه صاحب فروشگاه یا مغازه می دهد تا تبلیغات خود را در هنگام بسته بودن فروشگاه نمایش دهد.

یکی دیگر از نمونه کار های گروه ایمن برتر ایران نصب و راه اندازی کرکره برقی برای نمایشگاه تکرو در شهر گلپایگان است.

 

کرکره برقی

 سایت ما imenbartariran.ir مراجعه فرمایید شرکت ایمن برتر ایران بصورت 24 ساعته آماده کمک و پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان می باشد.گروه ایمن برتر ایران پیشرو در نصب سنسور چشمی ، تعمیر سنسور چشمی ،  نصب جک پارکینگی ، تعمیر جک پارکینگی ، جک درب پارکینگی ، جک درب پارکینگ ،  درب پارکینگ ، درب اتوماتیک ، نصب موتور ریلی ، تعمیر موتور ریلی ، قفل برقی ، نصب قفل برقی ، تعمیر قفل برقی ، تعمیر کرکره برقی ، درب پارکینگ ریموت دار ، درب ریموتی ، تعمیر درب ریموتی ، نصب درب ریموتی ، جک پارکینگی ، نصب فلاشر ، تعمیر فلاشر ، چشمی درب  ، درب برقی ، تعمیر درب برقی، نصب درب برقی ، درب اتوماتیک ، نصب درب اتوماتیک ، تعمیر درب اتوماتیک ، در ایران می باشد. برای تماس با ما می توانید از قسمت های تماس در وب سایت ما اقدام نمایید